Thursday 22 January 2015

KOPI RADIX DAN KESURUPAN

KOPI RADIX DAN KESURUPAN.
Tujuannya adalah untuk menguatkan peredaran darah dan akibatnya tubuh tidak capek lagi. Tidur yang berkualitas juga menjadikan perasaan lebih aman dibandingkan dengan keresahan tanpa tidur. Orang yang kesurupan kebanyakannya berada dalam tekanan hidup mungkin dari faktor internal atau faktor extenal.Apapun pemulihan cepat berlaku sekiranya hormon stress berjaya dikurangi.
Apakah kopi radix telah dirukyah terlebih dahulu untuk kes kesurupan?
Jawapannya Kopi Radix adalah produk halal yang dihasilkan dari pabrik Muslim di Palembang. Saya dapati displin kerja Islam begitu baik diamalkan dan saya percaya sesuatu yang dimulai dengan Nama Allah itu barakah, khair/baik dan bermanfaat/maaruf. Pasti meninggalkan kesan dihati orang yang makan herba tersebut.
Ini juga berlaku sebaliknya , walaupun produk itu halal dihasilkan dalam pabrik yang bersih tetapi jika penyediaannya non muslim tetap berpengaruh dihati orang yang memakannya.
Ini bererti pembuatan Kopi Radix mempunyai hubungan dengan ibadah dengan Allah, menjadi distributornya juga ibadah dan mengambilnya juga ibadah jika niatnya itu untuk ibadah. Syaitan tidak suka dengan orang yang beribadah dan dengan Izin Allah tiada kesurupan lagi jika kita bersandar kepada Akidah yang benar semua penyakit datangnya dari Allah swt
Description: KOPI RADIX DAN KESURUPAN Rating: 3.5 Reviewer: Yazid Basthomi, ST ItemReviewed: KOPI RADIX DAN KESURUPAN

No comments:

Post a Comment